top of page

נקע בקרסול

עודכן: 13 בפבר׳



נקע בקרסול ימין אצל אדם שזו הרגל החזקה שלו. - מה הוא אומר?

בגדול, הקרסול מדבר על נוכחות, וזה קשור יותר לקריירה. אז הייתי שואלת במצב כזה, האם התעורר לאחרונה רצון לשינוי בקריירה, או תחושה שאתה לא נמצא במקום בו אתה רוצה להיות, ואז הכאב יביע את אי הנוחות מהמקום הזה, או לחילופין - יש תנועה מהירה מדי קדימה, ואז הנקע יוצר עיכוב, כדי לא למהר מדי, דווקא כדי להיות נוכח בהווה ולא לרוץ.

לפעמים יש קונפליקט, רוצים גם להתקדם בריצה וגם לנוח ולהנות מההישג, ואז הגוף מתבלבל. גם זה יכול לגרום לנקע. ההקשר הוא בכל אופן קריירה או לימודים.

כדי להחלים מהר יותר מנקע בקרסול כדאי לא לכעוס, ולקבל את העצירה הזמנית בחיים כזמן להכנס פנימה ולשאול שאלות לגבי הדרך שלך.

פגיעה בקרסול ימין תדבר על הדרך המקצועית, פגיעה בקרסול שמאל (אצל ימניים) תדבר על הדרך הזוגית, משפחתית או אישית.

מה זה אומר כשהנקע הוא בקרסול שמאל אצל אדם ימני

אותו הדבר אבל בתחום האישי, כלומר -

האם התעורר לאחרונה רצון לשינוי במצב האישי - הזוגי - המשפחתי, או תחושה שאתה לא נמצא במקום בו אתה רוצה להיות, ואז הכאב יביע את אי הנוחות מהמקום הזה, או לחילופין - יש תנועה מהירה מדי קדימה, אולי ממהרים מדי למסד קשר כשעדיף לתת לצד השני להבשיל קודם, ואז הנקע יוצר עיכוב, כדי לא למהר מדי, דווקא כדי להיות נוכח בהווה ולא לרוץ.

לפעמים יש קונפליקט, רוצים גם להתקדם בריצה וגם לנוח ולהנות מההישג, ואז הגוף מתבלבל. גם זה יכול לגרום לנקע. ההקשר הוא בכל אופן החיים האישיים, המשפחה.

למי שהוא שמאלי, זה הפוך - נקע בשמאל ידבר על הקריירה ונקע בימין ידבר על המשפחה.


הנה מה שכתבה לי לקוחה בעקבות טיפול:


כאב כרוני בקרסול נעלם בטיפול אחד

מעל לחצי שנה סבלתי מכאב בקרסול. כשנפגשנו הצעת לי לטפל בזה, ואני החלטתי שהגיע הזמן לעשות כן. בטיפול אחד מאד עוצמתי שחררת אותי מכאב שכבר הפך לכרוני, וזאת יחד עם שורה של תובנות והבנות ותאור מאד מדוייק של דפוסים שלי שטיפלנו בהם. והכל בטיפול אחד:) את בהחלט הכתובת עבור כל מי שסובל מכאב כרוני. חוויה נוספת היא קונסטלציה משפחתית, חוויה שהיא חובה לכל מי שרוצה לאפשר לעצמו זרימה של שפע ואהבה דרך המורשת המשפחתית שלו. באווירה עוטפת, ועם תמיכה וליווי שלך, אפשר להגיע, להתחבר ולממש את הפוטנציאל המשפחתי. תודה לך על החוויות המופלאות ועל הריפוי. נ. 23/08/2009



194 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page