top of page

דלקת בנרתיק וכניסה להריון

עודכן: 26 ביולי 2023


דלקת בנרתיק תפריע לכניסה להריון ותפריע גם לקיום יחסים, מאחר והאיזור כולו כואב ורגיש בזמן דלקת. במאמר על דלקות חוזרות אני מסבירה שדלקות מופיעות כאשר יש קונפליקט, כאשר יש רצונות סותרים.


מהם הרצונות הסותרים שקשורים לדלקת בנרתיק ועלולים ליצור דלקות חוזרות?

צריך לזכור שהנרתיק הוא פתח שמאפשר לנו בין היתר לקבל פנימה ולהכיל הריון, אבל גם דברים אחרים, כמו רגשות של אנשים שחשובים לנו. במצבים מסויימים, בעיקר אצל נשים רגישות עם יכולת הכלה גדולה, כאשר אין בחירה מודעת לגבי מה אנחנו מוכנות להכיל ומה לא - הנרתיק עלול להיות זה שמחליט בשבילנו, ועוצר, כדי לשמור עלינו מלהכיל יותר מדי.

כמו שהגרון יצור בחילה כדי שלא נכניס יותר מדי אוכל, או אוכל לא מתאים -

כך הנרתיק יצור דלקת או הפרשות מוגברות.

זו הדרך שלו לא לאפשר לעוד דברים להכנס אלינו פנימה, אם אנחנו לא יודעות להגיד לא למה שלא מתאים לנו להכיל. הבעיה היא שאם אין לנו שליטה על מה שנכנס פנימה, גם לא תהיה לנו שליטה על מה שלא נכניס. וכך, דווקא בן הזוג האהוב שלנו, לא יכול להתקרב אלינו, ולא תהיה אינטימיות.


כמו כן, כדי להיות בהריון, את צריכה להצליח להכיל את ההריון ולהחזיק אותו.

לא יהיה לך מקום להריון אם את מכילה כאבים של אנשים, רגשות של אנשים ובעיות שלהם, שאת לא באמת רוצה להכיל, ובלי שליטה על מה שאת מכילה. יוצא שדווקא את ההריון, אותו את רוצה להכיל - את לא מחזיקה ולא מכילה.


הפתרון במצב כזה הוא להתחיל לזהות מה אנחנו לא רוצות להכיל

לשים לב עם איזה אנשים אנחנו מסתובבות, ולנסות להיות בחברת אנשים שלא מעיקים עלינו, אלא מרוממים אותנו, מפרגנים לנו, משמחים אותנו. לזהות את האהבה שיש עבורנו, ולא לבחון בכל רגע את האהובים שלנו. כדאי גם לשים לב אם היחסים שלנו מכבדים אותנו, אם אנחנו שלמות עם בן הזוג שלנו, אם נעים לנו יחד. לפעמים הנרתיק יצור דלקת כדי לרמוז לנו שאנחנו לא ממש רוצות יחסים עם בן הזוג הזה. במקרים מסויימים דלקת יכולה לקרות כשבן הזוג בוגד, והגוף מרגיש שמשהו לא בסדר ולא מוכן לשתף פעולה עם השקר. אחד הדברים שאני ממליצה להקפיד עליהם במצבים של דלקות חוזרות בנרתיק הוא הקשבה לעצמנו, ולרצון שלנו לקיים יחסים. יש לי סרטון מיוחד בו אני מסבירה מה אישה צריכה לשאול את עצמה כדי שהגוף לא יצור דלקות חוזרות, אגב - זה עובד גם במצבים של וגיניסמוס ויובש וממש יוצר הקלה. הכותרת היא אמנם איך להנות מאינטימיות לקראת הריון, אבל הוא רלוונטי מאוד לנושא דלקות.




153 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page